Οικονομία

Κορυφώνονται οι προσφορές ενόψει Black Friday – Κλάδοι «έκπληξη» μπαίνουν στο παιχνίδι

Ειδικά το λιανεμπόριο ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών που παραδοσιακά έχει την «πρωτοκαθεδρία» στο θεσμό έχει μπει από νωρίς στη «μάχη» όμως σταδιακά μπαίνουν στο παιχνίδι και άλλες αγορές όπως ρούχα και παπούτσια, αυτοκίνητα, έπιπλα, αξεσουάρ και δώρα, κρουαζιέρες ακόμα και τραπεζικές υπηρεσίες όπως το leasing και οι πλατφόρμες ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Έτσι εκτός από τους «συνήθεις υπόπτους», όπως είναι ο Κωτσόβολος, ο Γερμανός, τα Public και οι υπόλοιποι μεγάλοι του ηλεκτρονικού λιανεμπορίου έχουμε προσφορές και από εταιρείες όπως τα Praktiker, η Peugeot, η Stoiximan, η Snappi και η Celestyal.

Πάντως δεν λείπουν και φέτος οι πρωτότυπες καμπάνιες εμπνευσμένες – οι περισσότερες – από την «ποπ» νοσταλγία των 90s και 00’s ή από αγαπημένες κλασικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης.

Αν και φέτος η αγορά ξεκίνησε κάπως μουδιασμένα και λίγο αργοπορημένα σε σχέση με άλλες χρονιές τις ενέργειες ενόψει της Black Friday, όλο και περισσότερες εταιρείες μπαίνουν, όσο περνούν οι μέρες, στο κλίμα του θεσμού.

Γιατί μην ξεχνάμε ότι η Black Friday εδώ και χρόνια αποτελεί για το λιανεμπόριο μία «γέφυρα» μεταξύ καλοκαιριού και Χριστουγέννων, που φέρνει έσοδα σε μία σχετικά «νεκρή» περίοδο για την αγορά.

Φέτος, πάντως, η μόνη μεγάλη αλυσίδα που «έτρεξε» προσφορές Black Friday όλο τον Νοέμβριο ήταν η Intersport, με την καμπάνια «Black Month – Black και κάτω».

Μία ενδιαφέρουσα προσφορά φέρνει στη φετινή Black Friday και η Snappi, η οποία επιστρέφει πραγματικά χρήματα απευθείας στον λογαριασμό των χρηστών της μέσα από τρείς μοναδικές προσφορές που τρέχουν από τις 16 Νοεμβρίου έως και την 1η Δεκεμβρίου.

Η στρατηγική της Snappi εστιάζει τόσο στην προσέλκυση νέων χρηστών όσο και στην επιβράβευση των υπαρχόντων, με σαφείς και άμεσες χρηματικές ανταμοιβές:

Welcome Offer (Για νέους χρήστες): Όσοι ανοίξουν νέο λογαριασμό Snappi κατά την περίοδο της προσφοράς (16/11 – 1/12), το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να προσθέσουν 20€ στον λογαριασμό τους. Αμέσως, η Snappi τους κάνει δώρο άλλα 20€.

Pay Later Offer (Για υπάρχοντες χρήστες): Οι ήδη χρήστες της Snappi μπορούν να κάνουν τις Black Friday αγορές τους σε συνεργαζόμενα καταστήματα και, εάν επιλέξουν να πληρώσουν με το Snappi Pay Later για αγορές άνω των 60€, η Snappi τους επιστρέφει 30€ στον λογαριασμό τους.

Προσφορά σε κρουαζιέρες και αυτοκίνητα

Μια νέα προσφορά με εκπτώσεις έως και 70% σε 113 κρουαζιέρες που αναχωρούν μεταξύ Δεκεμβρίου του 2025 και Οκτωβρίου του 2027 παρουσιάζει η Celestyal.

Η προσφορά της Black Friday περιλαμβάνει επίσης την επέκταση της δημοφιλούς προσφοράς CelestyalPay, με τους επιβάτες να λαμβάνουν ένα bonus 25% σε όλες τις πιστώσεις που προστίθενται πριν την αναχώρηση – αξίας έως και €250 σε επιπλέον δαπάνες εν πλω.

Σε ότι αφορά την αγορά αυτοκινήτου, ειδικές προσφορές και οφέλη που μπορούν να φτάσουν και τα 8.000 ευρώ λανσάρει η Peugeot, αυστηρά έως τις 28 Νοεμβρίου και για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων.

Για παράδειγμα, το hatchback Peugeot 208 με τον κινητήρα 1.2 Turbo 100HP στην έκδοση Style, προσφέρεται στην ειδική τιμή των 17.500€.

Όσο για τους επαγγελματίες η γκάμα των Partner, Expert και Boxer, προσφέρεται με επιπλέον όφελος έως 3.000 €, δίνοντας την ευκαιρία να εξασφαλίσουν ένα όχημα που συνδυάζει κορυφαίες επιδόσεις, χαμηλό κόστος χρήσης και εργονομία που κάνει τη δουλειά τους πιο εύκολη κάθε μέρα.

Η SEAT δίνει Black Friday προσφορές με έκπτωση έως 1.500€ σε Ibiza, Arona και Leon μέχρι εξαντλήσεως αποθεμάτων για άμεσα διαθέσιμα μοντέλα.

Στο πλαίσιο της ενέργειας, τα SEAT Ibiza και SEAT Arona συνοδεύονται από όφελος 1.500€, με τις νέες προτεινόμενες τιμές να διαμορφώνονται στα 16.490€ για το Ibiza 1.0 MPI 80hp Business και 18.190€ για το Arona 1.0 TSI 95hp Style.

Παράλληλα, η SEAT Leon FR 1.5 TSI 150hp διατίθεται στα 25.490€, με όφελος 500€, προσφέροντας πλήρη εξοπλισμό.

Αλλά και στο leasing αυτοκινήτου πολλές εταιρείες όπως AVIS, Hertz, Instacar, Executive Lease κάνουν τις δικές του προσφορές είτε με έκπτωση 50% στις δύο ή τρεις πρώτες δόσεις είτε με χαμηλότερες προκαταβολές, πιο οικονομικά μισθώματα σε όλη τη διάρκεια των συμβάσεων κλπ.

Πολλαπλές επιλογές στην τεχνολογία

Τα Public από την πλευρά τους παρουσίασαν πριν λίγες μέρες την καμπάνια Meeeerry Friday, που ενώνει το χιούμορ, το εορταστικό πνεύμα και τις προσφορές. Στα Public, οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν προτάσεις:

– Στην τεχνολογία, με προσφορές σε smartphones, laptops, wearables, περιφερειακά και αξεσουάρ και τηλεοράσεις.

– Στην ψυχαγωγία, με εκπτώσεις σε βιβλία, μουσική, παιχνίδια, κονσόλες και gaming τίτλους.

– Στις οικιακές συσκευές, με οικονομικές λύσεις για κάθε σπίτι — από μικροσυσκευές έως προϊόντα μεγάλων οικιακών συσκευών που αναβαθμίζουν την καθημερινότητα.

Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παίρνει φέτος το Black Friday στα… σοβαρά σύμφωνα με τη νέα του καμπάνια «Σοβαρό Black Friday».

Η αλυσίδα κάνει χιούμορ αντλώντας έμπνευση από τις σειρές εποχής, που τα τελευταία χρόνια κυριαρχούν στους τηλεοπτικούς δέκτες μας και οι οποίες χαρακτηρίζονται από δραματική ατμόσφαιρα και ερμηνείες.

Φέτος, στα καταστήματα του δικτύου ΓΕΡΜΑΝΟΣ και το germanos.gr οι καταναλωτές μπορούν να βρουν σε προσφορά τέσσερα 5G Android smartphones με πολύ δυνατά specs και τιμή κάτω από 200€.

Μία από τις καμπάνιες που ήδη τρέχουν είναι και αυτή των Praktiker με τίτλο «Για ό,τι είχες βάλει στο μάτι» και δίνουν σε προσφορά μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, από νέα έπιπλα και ανανέωση του κήπου μέχρι εργαλεία, ηλεκτρικές συσκευές, διακοσμητικά & φωτιστικά.

H Κωτσόβολος επιστρατεύει φέτος, το συγκρότημα Hi-5 και ένα τραγούδι που έγινε hit τη δεκαετία των 00s και συγκεκριμένα το «Ξέρεις τι ζητάς» σε μία προσπάθεια να μετατρέψει τη Black Friday του 2025 σε μια εμπειρία γεμάτη ενέργεια, χαμόγελο και ρυθμό.

Το Πλαίσιο κινήθηκε και αυτό στη στρατηγική της νοσταλγίας, που έχει γίνει πλέον σήμα – κατατεθέν της Black Friday, με την προσθήκη της Τζένης Μπότση και της πιο αξέχαστης ατάκας της με το εμβληματικό «Τι έγινε Κωστάκη;» να συμπληρώνεται από το «Σε γουστάρει η Black Friday;».

Κωτσόβολος και Πλαίσιο προχωρούν σε σημαντικές προσφορές και εκπτώσεις σε συσκευές τεχνολογίας (smartphones, τάμπλετ, λάπτοπ και ηλεκτρονικοί υπολογιστές), σε λευκές ηλεκτρικές συσκευές (κουζίνες, πλυντήρια, ψυγεία), drones και ηλεκτρικά πατίνια κ.α.

H allSmart κινήθηκε και αυτή σε ρυθμούς Black Friday με την καμπάνια «Οι Gen Smart στην Black Friday θα γίνουν Sold Out» με προσφορές που…«ροκάρουν» σε συσκευές οικιακού εξοπλισμού, θέρμανσης -κλιματισμού, σε έπιπλα κήπου -σπιτιού και είδη – αξεσουάρ αυτοκινήτου και μηχανής.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker