Κόσμος

Airbus: Διορθώθηκε το πρόβλημα του λογισμικού στα περισσότερα αεροσκάφη – Τι ανακοίνωσε η εταιρεία

Την απαραίτητη αναβάθμιση λογισμικού έχει πλέον λάβει η πλειονότητα των αεροσκαφών Airbus A320 που είχαν επηρεαστεί από το πρόβλημα ευπάθειας στην έντονη ηλιακή ακτινοβολία.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Airbus, λιγότερα από 100 αεροσκάφη απομένουν να υποβληθούν στην εν λόγω αναβάθμιση προκειμένου να επιστρέψουν και πάλι με απόλυτη ασφάλεια στον αέρα.

«Η Airbus ζητά συγγνώμη για τυχόν προβλήματα και καθυστερήσεις που προκλήθηκαν στους επιβάτες και τις αεροπορικές εταιρείες λόγω αυτού του γεγονότος. Η εταιρεία ευχαριστεί τους πελάτες της, τις αρχές, τους υπαλλήλους της και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την υποστήριξή τους στην εφαρμογή αυτών των μέτρων και για την κατανόησή τους όσον αφορά την απόφαση της Airbus να θέσει την ασφάλεια πάνω από κάθε άλλη παράμετρο» αναφέρει η ανακοίνωση.

Η σημερινή ανακοίνωση της Airbus για το λογισμικό

Μετά την έκδοση της «Alert Operators Transmission (AOT)» στις 28 Νοεμβρίου, που ζητούσε άμεση προληπτική ενέργεια για ορισμένα αεροσκάφη της A320 Family που βρίσκονται σε υπηρεσία, η Airbus παρέχει ενημέρωση για την πρόοδο ως προς την εφαρμογή των μέτρων σε όλο τον παγκόσμιο στόλο.

Από το σύνολο περίπου 6.000 αεροσκαφών που ενδέχεται να επηρεάζονται, η τεράστια πλειονότητα έχει πλέον υποστεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις. Συνεργαζόμαστε με αεροπορικές εταιρείες ώστε τα λιγότερα από 100 υπόλοιπα αεροσκάφη να ολοκληρώσουν τις τροποποιήσεις και να μπορέσουν να επιστρέψουν στην υπηρεσία.

Η Airbus ζητά συγγνώμη για οποιαδήποτε προβλήματα και καθυστερήσεις προκλήθηκαν στους επιβάτες και τις αεροπορικές εταιρείες εξαιτίας αυτού του γεγονότος.

Η εταιρεία ευχαριστεί τους πελάτες της, τις αρμόδιες αρχές, τους υπαλλήλους της και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την υποστήριξή τους στην υλοποίηση αυτών των μέτρων, και για την κατανόηση όσον αφορά την απόφαση της Airbus να θέσει ως ύψιστη προτεραιότητα την ασφάλεια.

Τι οδήγησε σε έλεγχο του συστήματος

Το περιστατικό που προκάλεσε τη μαζική επισκευή αφορούσε μια πτήση της JetBlue από το Κανκούν του Μεξικού προς το Νιούαρκ του Νιου Τζέρσεϋ στις 30 Οκτωβρίου, όπως έγινε γνωστό.

Η πτήση 1230 πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση στην Τάμπα της Φλόριντα και «αρκετοί επιβάτες μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο μετά από πρόβλημα ελέγχου πτήσης και ξαφνική μη προγραμματισμένη πτώση του υψομέτρου».

Αυτό που αναφέρεται διακριτικά από το Reuters, μεταφράζεται πως το αεροσκάφος έκανε απότομη βουτιά 25.000 ποδιών με αποτέλεσμα περίπου 10 με 15 επιβάτες που δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας να τραυματιστούν.

Οι ανακοινώσεις Aegean και SKY express

Οι δύο αερομεταφορείς της Ελλάδας Aegean και SKY express ενημέρωσαν από το Σάββατο το επιβατικό κοινό πως δεν υφίσταται ζήτημα με κανένα από τα αεροσκάφη τους.

Η AEGEAN ενημέρωσε ότι ότι έχει προχωρήσει σε αναβάθμιση του λογισμικού στα αεροσκάφη, όπως προβλεπόταν και δεν υπάρχει ζήτημα, ούτε πρόβλημα στις πτήσεις.
Παρράλληλα τόνισε ότι, σε συνέχεια της οδηγίας που εκδόθηκε εχθές το βράδυ από την Airbus για άμεση επαναφορά λογισμικού ορισμένων αεροσκαφών της οικογένειας A320, ενεργοποίησε έγκαιρα όλες τις απαιτούμενες επιχειρησιακές και τεχνικές διαδικασίες.

Η εφαρμογή της οδηγίας ολοκληρώθηκε ήδη με επιτυχία και το πτητικό πρόγραμμα συνεχίζεται κανονικά, χωρίς καμία αλλαγή ή διαφοροποίηση.

Η ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων των πτήσεων μας αποτελεί την αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητά μας.

Από την πλευρά της η SKY express ανακοίνωσε ότι κανένα από τα αεροσκάφη της δεν περιλαμβάνεται στα 6.000 αεροσκάφη της οικογένειας A320 που απαιτούν αναβάθμιση λογισμικού, σύμφωνα με την οδηγία της Airbus. Οι πτήσεις της SKY express πραγματοποιούνται κανονικά, αναφέρει η εταιρεία.

Related Articles

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button

Adblock Detected

Please consider supporting us by disabling your ad blocker